.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
9 دی سالروز خروش ملتی عاشورایی بر علیه فتنه گران یزیدی
محمد علي روشن

دی ماه آغاز طبیعی زمستان سرد است اما در جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری خردمندانه حضرت آیت الله خامنه ای و هوش وشعور بالای مردم فهیم ایران اسلامی سردی این فصل ملموس نبوده وحرارتی ایجاد کرده که طی سالهای اخیر سبب گرمی بیشتر بهمن ماه نیز شده است.
در نهم دی ماه ملت غیور ایران که سابقه دینداری ، دین مداری ، ولایت مداری و اطاعت پذیری ایشان از رهبری در تاریخ ملل عالم بی نظیر است حماسه ای آفریدند که این حماسه نشات گرفته از سیره محمدی(ص) ، طریق علوی(ع) ، رفتار فاطمی(س) ، مسیر عاشورا و فلسفه انتظار بود .
نهم دی ماه ملتی بزرگ حماسه ای در شان وبزرگی خود خلق کردند که همچون دیگر حماسه های تاریخ این کشور مانند حماسه های 8 سال جانفشانی در دفاع مقدس ، 22 بهمن ، 13 آبان ، 12 فروردین و ... بر تاریخ بلند وغنی نظام مقدس اسلامی جاویدان ماند .
نهم دی ماه سالروز خروش ملتی انقلابی و عاشورایی است بر علیه فتنه گران یزیدی مسلکی که هرگز سعی نکردند این ملت بزرگ را بشناسند وبفهمند .
فتنه گرانی که در کمال نافهمی و بی شعوری به رهبری استعمار پیر واستکبار جهانی که از دشمنان قسم خورده ملت جلیل القدر ایران اسلامی هستند در روز عاشورا به اعتقادات ریشه ای آنها توهین کردند و از اهانت به نورچشم پیامبر (ص) ، فرزند امیرالمومنین(ع) و پاره تن صدیقه کبری (ع) دریغ نکردند.
این فتنه گران که سعی داشتند به هر قیمتی شده مردم را از مسیر الهی خود منحرف کنند چون راه به جایی نبردند در قالب فتنه ای که آتش آن دامن خودشان را گرفت وپیکر وجانشان را سوزاند ، آخرین تلاشهای مذبوحانه و وقیحانه خود را انجام دادند اما با اوج باور ملت ایران مواجه شدند که چیزی نبود جز پیوند عمیق وعاطفی ملت با رهبری معظم انقلاب اسلامی تا جائی که این ملت خود را به عنوان امت آن رهبر فرزانه دانست.
ملت ولایت مدار و ولایت پذیر ایران که در نهم دی ماه پاسخ کوبنده ای به فتنه گران وحرمت شکنان عاشورا دادند از حضور پرشور و عاشورائی خود در دفاع از رهبر معظم و نمایش پیوند عاطفی و عمقی خود با مقام معظم رهبری خاطره غدیر را دراذهان زنده کردند که در آن روز امت پیامبر(ص) با وصی وجانشین بحق آن حضرت امیرمومنان (ع) بیعت کرده و این بیعت خواص بی بصیرت از مسیر خارج شده و خانه نشینی برای مولی الموحدین امام علی(ع) ، غصب فدک ، شکسته شدن پهلو برای فاطمه زهرا(س) ، تحمیل صلح به امام مجتبی(ع) ، واقعه عاشورا برای اباعبدالله (ع) الی غیبت کبری برای مصلح حقیقی عالم ومنجی همه انسانها امام مهدی(عج) رارقم زدند با این تفاوت که در نهم دی ماه ملت بصیر ایران یکپارچه برخاسته وبا فریاد لبیک یا خامنه ای و وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد به تکلیف خویش عمل کردند وباعث شدند تا خواص بی بصیرت در این عصر نمره مردودی بگیرند وبرای همیشه از صحنه حذف گردند.
بی شک حماسه 9 دی را باید نماد ولایت پذیری ملت بزرگ ایران دانست و شک نباید کرد که رابطه مردم خوب ایران با رهبر معظم انقلاب اسلامی یک رابطه کاملا معنوی و عاطفی است و اخلالگران اقتصادی به عنوان عقبه جریان فتنه هرگز موفق نخواهند شد این مردم عظیم الشان را از رهبر مقتدر وعزیزشان دور سازند.
سیدعلی خامنه ای را ازعمق وجود خود دوست داریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 دي 1391
مامنتظریم تامحرم گردد
هنگامه امتحان میسرگردد
ما میدانیم وتیغ وحلقوم شما
یک موزسر علی اگرکم گردد
نا شناس 9 دي 1391
از اینکه افراد با مقایسه تاریخی بخواهند شبیه سازی کنند ایرادی ندارد اما بهتر است با علم به همه ابعاد واقعیت یک پدیده در عصر حاضر با تمتم ابعاد پدیده ای مشابه تاریخی بررسی شود که این کار نیازمند بصیرت دقت نظر و دانش کافی و وافی است و بهتر است عزیزان پس از رسیدن به این مقام دست به قلم شوند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.482 seconds.